Jdi na obsah Jdi na menu
 


neviete co???!!!

15. 2. 2010
 

MOŽNOST JAK OMEZIT SEKÁNÍ PŘI HŘE by:cimba


Toto:unexpected systém exception occured,se mi přihodilo najednou ve hře,naštvalo měto a tak sem to vzal programem na čištění počítače "C CLEANER" a v poho ,teď hraju i na mapách co jsem dřív ani nespustil,hraju K farm,a vše funguje,ale jakmile něco koupím, nebo prodám(myslím stroj),tak se to po chvíly začne znovu sekat ale fest,tak to znovu smažu C cleanerem,je to stále stejná složka:system 32/wbem/logs,a hra jede zase vklidu dál.Myslím si že tento problém dělá starosti většině hráčům,kterým se seká hra i při výkonném počítači.

pozn. :když tak, vypnout antivir před hrou!

C Cleaner: stáhnete na: http://www.slunecnice.cz/sw/ccleaner/
je to v češtině i s návodem a zadarmo.

 

C Cleaner MAŽE NĚKDY I SOUČÁSTI SYSTÉMU DOPORUČUJI VYTVOŘIT BOD OBNOVENÍ   WINDOWS XP : START / NÁPOVĚDA A ODBORNÁ POMOC / VRÁTIT ZMĚNY V POČÍTAČI 

 

Nová mapa do hry

Tento počítač>Miestni disk C:\Program files/Landwirtschafts-Simulator 2009\data vložit mapu
Napíše vám že   táto zložka už existuje..... dajte áno a počkáte kým sa mapa prekopíruje.


"Tento počítač>Miestni disk C:\Program files/" toto je cesta  pri normálnej inštalácií.

Nové stroje do hry

Stiahnutý stroj stačí skopírovať do adresára: C:\Documents and Settings\Dokumenty\My Games\FarmingSimulator2009\mods kde máte uloženú hru. Skopíruje tam celú rar zložku. Pozor na stiahnuté súbory ktoré ešte v sebe obsahujú ďalšie zararované zložky - tie treba vložiť do vyššie spomínaného adresára (napr. New Holland CX860) obsahuje jeden rar s lištou a druhý jesamotný kombajn preto ich treba každý zvlášť skopírovať aby sa objavili v hre.

 

 

JAK SPROVOZNIT VOLANT by Mirsoft

pokud máte naistalované ovladače na volant tak musíte mít zatrženéé!(viz. obrázky)

http://img691.imageshack.us/img691/2296/snnw4p.jpg
http://img.enter4u.eu/th/ovladani829a.JPG

ale rači doporučuji odistalovat ovladače a z kalibrovat přes windows!

jak upravit tlačitka na volantu
Program:
http://www.ulozto.cz/3139547/xpadder5-3-ales.zip
Návod:
http://www.youtube.com/watch?v=I1XYL4vP … re=related

Dung mod v2

Otevřete Map01.i3d v poznámkovém bloku potom Ctrl + F   vložíte   Files,   Materials   atd.
(Program vám to najde v textu nemusí te to hledat.)

________________________________________________________________________________
Nakopírovat do  <FILES>

<File fileId="900" filename="textures/foliage/foliage_manure_diffuse.dds" relativePath="true"/>
    <File fileId="950" filename="shaders/dungFoliageShader.xml" relativePath="true"/>
_________________________________________________________________________________
Nakopírovat do  <Materials>

<Material name="barleyWindrowMaterial" materialId="1000" ambientColor="1 1 1" customShaderId="950">
      <Texture fileId="900"/>
    </Material>
    <Material name="manureMaterial" materialId="1001" ambientColor="1 1 1" customShaderId="950">
      <Texture fileId="900"/>
      <CustomParameter name="alphaBoostStartEndMax" value="20 42 0.6 0"/>
    </Material>
________________________________________________________________________________
Nakopírovat do  <FoliageSubLayer>

<FoliageSubLayer name="manure" densityMapTypeIndex="8" densityMapChannelOffset="8" numDensityMapChannels="2" materialId="1001" cellSize="8" viewDistance="80" terrainOffset="0" objectMask="65520" distanceColors="0.313726 0.203922 0.129412;0.313726 0.203922 0.129412;0.313726 0.203922 0.129412" separateAvailabilityChannel="false" atlasSize="1" plantThreshold="0.5" numBlocksPerUnit="2" width="2" height="0.15" heightVariance="0.1" horizontalPositionVariance="0.5"/>
    <FoliageSubLayer name="dung_windrow" densityMapTypeIndex="9" densityMapChannelOffset="10" numDensityMapChannels="2" materialId="1000" cellSize="8" viewDistance="80" terrainOffset="0" objectMask="65520" distanceColors="0.611765 0.494118 0.227451;0.611765 0.494118 0.227451;0.611765 0.494118 0.227451" separateAvailabilityChannel="false" atlasSize="1" plantThreshold="0.5" numBlocksPerUnit="2" width="1" height="0.35" heightVariance="0.1" horizontalPositionVariance="0.5"/>

Změna mapy

Tento počítač>Místní disk C:\Program files/Landwirtschafts-Simulator 2009\data vložit mapu
Tato složka již existuje..... dáte ano a počkáte až se mapa přetáhne.


"Tento počítač>Místní disk C:\Program files/" ta to cesta je při normální instalaci.

Řepa, mrkev, bambory, slunečnice ...

Pro tyto plodiny je označení multyplane nebo multyplane v2, v3.... označení je pro vozy, secí mašiny... . Do jiných vozů nejdou plodiny sypat nebo nejdou zasít. Nebo jsou u vozů nebo secích mašin napsné názvy plodin "surgaspet, betavare, owies, sunflower ,potato ,carrot...".

SILAGE MOD

Dalo byse to nazvat silážování v2 konečně jde o kukuřici v předchozí verzi to bylo na způsob trávy. Hlásí vám vůz na silážní jámě že nejde vyklopit stáhněte si silážní jámu s označením
silage mod. Řeže vám řezačka do vozu ale nic nepřibývá? stahněte si vozy a nakladní auta s označením silage mod. Nefunguje vám řezačka jak by měla musíte vložit do mods řezačku, adapnéry a scripty jinak nepude nebo si nainstalujte patch stáhnete ho z oficiálních stránek hry.

Kam volžit mody??

Traktory, kombajny, lišty a příslušenství vložíte do
DokumentyMy GamesFarmingSimulator2009mods
vše by mělo být v zipu bez mezer a háčků jinak hra nepůjde,
exe nainstalujte, rar rozbalte nebo v ložte do zipu
Vkládají se sem i budovi které si můžete koupit - sila (na hnuj, močku, prášek...
Poslední komentáře
01.02.2010 18:01: AHOJ NEMAM VE SLOZCE LANDWIRTSCHAFTSIMULATOR2009 SLOZKU MODS PORADIS MY DIK EMAIL YPERUY@SEZNAM.CZ

14.01.2010 14:57: jakto mam dat doteho zipu vse budovi simi stahuji v rar
12.01.2010 21:18: mam to ve winrar rozbalit ty mody a dát do models nebo to mam nechat zazipovaný?
04.01.2010 23:42: me se ulozej jen stroje s koncovkou zip (rar,exe...)ty mi nejdou

Změna obsahu korby, zásobníku zrní u kombajnu

 
 
1. Najít soubor .XML
2. Otevřit v editoru
3. Upravit označený text na požadovanou hodnotu
4. Uložit editovaný soubor

Převzato z   http://ls2009cz.wbs.cz
 
 
Porovnejte si všechny pojišťovny a ušetřete za povinné ručení - slevy!
 
 
Výprodej zimních pneumatik. Historicky nejnižší ceny pneu!
 
 
Nejvýhodnější cena povinného ručení na trhu.
 

 

Změna ovládání strojů

Trochu som sa hrabal v .xml suboroch a za pomoc dakujem aj Honzovi ako zmenit ovladanie? Vela z nas to hra na notebookoch a ten numericku klavesnicu nema tak som prisiel nato ako prepisat ovladanie
priklad: Lexion600Combine


otvorime si  .zip alebo .rar a najdeme zlozku moddesc.xml (samozrejme ked si budem prepisovat nejaky iny stroj tak sa to bude volat inak napriklad zetor...) tu si nakopirujeme na plochu, klikneme pravym tlacitkom a klikneme na upravit
najdeme si riadky
<input name="GASADD" key="KEY_6" button="" />
<input name="GASSUB" key="KEY_5" button="" />
<input name="DRIVEMODE" key="KEY_4" button="" />
<input name="DRIVEMODESTOP" key="KEY_x" button="" />

moze ich bit viac aj menej prepisujeme len riadok key="KEY_x"
len to X dame si tam napriklad pismeno ,,t´´ ked mame ideme na dalsie postup je ten isty
potom to dame naspet do toho .zipu s tim strojom a mozeme hrat
POZOR!!!: niektore stroje maju viac funkcii tak si davajte pozor aby ste nedali na nejake pismenko 2 x  take iste!!
Hlavne nedavajte ziadne funkcie na pismenka:Q,F,P,Z,G, nimy sa vecsinou zapinaju svetla a odopina sa prislusenstvo kupuju sa atd..

Převzato z   http://ls2009cz.wbs.cz

návod na změnu rychlosti růstu a výšky plodiny

proklikejte se cestou :

C:Program FilesLandwirtschafts-Simulator 2009datamapsmap01.i3d

pak otevřete: map01.i3d v editoru, ne wordpadu

pak klikněte hledat a do pole zadejte  FoliageSubLayer name
 
Výška plodiny

v  "FoliageSubLayer name="  řádku plodiny, kterou  chcete zvýšit  běžte ke konci řádku ("crop name" densityMapTypeIndex) a potom než najdete height="číslo"

odhadované výšky:


Pšenice= 1.25

ječmen=1.2

OSR=1.8 až 2 (to záleží na tom, co požadujete ale myslím si, že 2 je to pravé )

kukuřice/zrno=3
 
Rychlost růstu :

Jestli chcete zpomalit tempo růstu úrody, udělejte toto  v "FoliageSubLayer name="rows as well. Jděte po řadku  plodiny  pšenice, ječmenu, řepky, trávě či kukuřice a najdete growthStateTime "číslo" ,měnit číslo  z jednoho dole!
Já si myslím 60 min je asi vhodné pro menší pole ale pro větší pole  přidat více času!



500ms= 0,5s

1000ms= 1,0s

10000ms=10s

100000ms= 1,66min

1000000ms=16,6min

2000000ms=33,3 min

4000000ms= 1,11h


15min=900000ms

30min=1800000ms

45min=2700000ms

60min=3600000ms

75min=4500000ms

90min=5400000ms

Převzato z   http://ls2009cz.wbs.cz
Poslední komentáře
17.10.2009 12:31: diky moc
17.10.2009 12:26: diky moc
14.10.2009 14:38: Otevri to normalne v poznamkovym bloku najdu polozku growthStateTime prez ctrl+f a v uvozovkach prepis cislo a mas to
09.10.2009 19:31: Ne, že bych nebyl rád za aspoň nějakej návod, ale návod typu "pak klikněte kledat" neni pro začátečníky moc použitelný. Kde to "hledat" mám asi najít?

Návod na opravu bilých strojů

Zde dám kompletní návod na opravu bilích stroju. Funguje u 90% modelů... Bude to i s obrázkama, tak to snad lépe pochopíte.
 
1. Stáhněte si Paint.net 3.5  
2. Po stažení naistalujte. Po dokončení instalace spusťtě program, a program automaticky zkontroluje aktualizace. Pokud nějakou najde, tak ji aktualizujte.
3. Stáhneme daný stroj. V mém případě: NHCX860.zip 
4. Po stažení ho vyextrahujeme třeba do složky, co jsem vytvořil na ploše "new holland" 
5. Otevřeme archiv stroje a dáme: extrahovat do: "plocha-->new holland a dáme OK.
6. Otevřeme složku "new holland" na ploše. Najdeme:NHCX860.png a poté NHCX8602.png a dáme upravit. Viz screen: 
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
 
7. Soubor by se měl otevřit v programu paint.net, jestli tomu tak není, tak dejte: otevřít v programu-->paint net
8. Stisknem CTRL+R nebo: image/resize... Viz screen 
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
9. Otevře se nám tabulka: Rozměr bude 1280×1280/300 Místo těch 1280 dáme 512. U druhého se to automaticky udělá. Těch 300 necháme. Klikneme OK
Viz screeny:  
10. Totéž musíme provést i u NHCX8602.png stejný rozměr aby model byl "barevný"
11. Uložíme pomocí CTRL+S a dáme ok. Vše necháme nastaveno jak to je.
12. Ve složce new holland vytvoříme nový zip a to tak: Označíme všechny soubory ve složce, klikneme ně nějaký pravým tlačítkem myší a dáme přidat do archávu/add to archive a bude mít tento název: NHCX860.zip Název musí být přesný.
13. Jak to bude, tak dáme zip do mods. 
14. koupíme v obchodě a hrajem... 
 
Screeny z hry aby jste mi věřili, že to funguje(lišta není originál.. je to nějaká JD)
PŘEDTÍM
POTOM


Pokud
 chcete upravovat jiný stroj, musíte si najit png soubor a upravit. Pokud je jich tam více,
tak musíte upravit všechny a poté vložit do zip

Převzato z http://www.verteneverte.estranky.cz

Jak upravit teren.

Musíte si zobrazitt anel terénu window>teratain editing>a panel umisťte někam na stranu
potom vyberte co chcete první posuvný modul je velikost plochy kterou zasáhnete.
Na panelu dole  čísla  1  5 6 obilí vysoké, 2 5 6 tráva vysoká, 3 5 6 obilí vysoké, 1 2 5 6 řepka vysoká, 1 3 5 6 kukuřice vysoká, 2  12 řádek trávy,  1  12  řádek slámy Kombinace jsou různé tak zkoušejte.  POZOR  V HORNÍ LIŠTĚ MUSÍTE MÍT ZAŠKRTLÍ TO CO CHCETE DĚLAT!!
Poslední komentáře
13.12.2009 18:19: [25][25][25][25][25][25][25][25][25][25][25][25][25][25]
tudle
11.12.2009 21:24: pls
11.12.2009 21:17:
11.12.2009 20:54: jak se tam pohybuje kamerou

Jak vložit budovu.

Stáhněte si budovu vložte ji Landwirtschafts-Simulator 2009\data\maps\models\objects
>File>import>najdete staženou budovu ve formátu i3d>otevřít>barevnámi šipkami umístit>zavřít>uložit všechny změny>ano
Poslední komentáře
07.02.2010 14:56: neviem si zmensit pohlad aby som si to potiahol na farmu ako sa to robi ?
11.12.2009 14:59: Zdarec!Chlapi,jde nejakým způsobem dostat nové budovy i do TZS 2009?Jestli jo, tak jak..Dík.
08.12.2009 11:40: čus prosimvas ka jse to uklada kdyz to vse udelam.
04.11.2009 13:34: To Miky: GE najdeš na CD se hrou ve složce sdk. Myslíém že tam, ale 100% na CD.

Problém 3D systému nebo tak něco.

Hlásí vám hra něco takového Error Could not init 3D system Shader model 2.0 is requied Please install the latest video drivers, chyna 3d systému atd.
Kupte si novou grafickou kartu.
Nebo si stáhněte aktualizaci grafické karty.
Postup: odinstalovat starý ovladač > rastartovat PC > nainstalovat nový ovladač
!!!nic nezaručuju!!!  Mohl by se vám sesypat celý PC ikdyž seto stává málo kdy.

Aktualizace grafické karty Nvidia
Tady stačí vyplnit formulář a nvidia najde váš driver http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us
GeForce Release 175  http://www.nvidia.com/object/winxp_175.19_whql.html

Aktualizace grafické karty ATI Radeon 9550
 http://www.nodevice.com/driver/Radeon_9550/get34919.html
Aktualizace grafické karty ATI Radeon 9200
http://www.nodevice.com/driver/Radeon_9200/get34922.html
Musíte si najít tu vaši.Do vyhledávače na jejich stránkách zadáte jméno čipu a vyhledat v drivers.

Jak zjistím jakou mám grafickou kartu.

Pro operační systém Windows XP:

Tlačítko Start - Spustit – zde napíšete "dxdiag" - ENTER.

Pro operační systém Windows Vista:

Tlačítko Start – do kolonky „Zahájit vyhledávání“ napište „dxdiag“ a dále potvrďte klávesou ENTER.

Dále kliknete na zobrazení potom se koukněte na výrobce a typ čipu potom jednoduše si stáhnete z naší stránky nebo kliknete na odkaz ati nebo nvidia.


Poslední komentáře
29.11.2009 20:53: mne to stejne neak nefaka
09.11.2009 08:00: a co když mám grafickou kartu intel

Návod na přidání panelu


Stáhněte si nějaký stroj třeba krmný vůz cernin u kterého je panel do traktoru tak tady máte návod zniskněte pravé tlačítko dejte camera a tipcamera to zn. pohled sklápění můžete si tam nechat třeba i outdoorcamera pohled zvenku ale musíte ho potom zase znovu nastavit.
Dále File > Import > _____.i3d > otevřít > je v GE.
Oběví se vám tam dva nové soubory v potraním panelu camera a v našem případě amatron+
dále si najdete panel a pomocí modrých, červených, zelených šipek ho dostanete do kabiny umídtíte ho kam chcete.

Nastavení kamery
stiskněte pravé tl. myši Camera > camera a umístíte si pohled kam chcete mělo by to být na panel.

Sekání hry

Sekání hry omezíte v nastavení (options) snížíte kvalitu hry ale nebojte se vy nic nepoznáte
původní nastaven íje auto mediumt to je středníí obraz  skuste třeba hight to je lepší nebo  low nejhorší, mění se vzdálenost rozmazán a stínů, kouř... .
Poslední komentáře
01.08.2009 22:03: prosim pomozte mi ked mam cameru v kombajne v nutri potocim s misku do lava a pohlad ide do prava neviem co je stim ?
01.08.2009 22:03: prosim pomozte mi ked mam cameru v kombajne v nutri potocim s misku do lava a pohlad ide do prava neviem co je stim ?

Rychlost růstu

Rychlost je nastavená každých 15min kosek rostliny nastavení lze měnit v Giants editoru
v Tento počítač C:\Program Files\Landwirtschafts-Simulator 2009\data\maps
nebo jinde kde je hra nainstalovaná tam budete mít map01.i3d kliknete pravým tl. myši a dáte otevřít v textovém editoru (poznámkový blok, word...)
dle počkáte než se otevře mapa v text. edit. dáte úpravy>najít>do kolonky skopírujte FoliageSubLayer>najít další mělo by se vám zobrazit něco takového:

  <FoliageSubLayer name="wheat" densityMapTypeIndex="1" densityMapChannelOffset="4" numDensityMapChannels="3" materialId="276" cellSize="8" viewDistance="80" terrainOffset="0" objectMask="65520" distanceColors="0.537255 0.439216 0.286275;0.447059 0.447059 0.294118;0.529412 0.521569 0.313726;0.627451 0.6 0.376471;0.811765 0.694118 0.419608" separateAvailabilityChannel="false" atlasSize="1" plantThreshold="0.5" numBlocksPerUnit="1.2" width="1.5" height="1.44" heightVariance="0.2" horizontalPositionVariance="0.5" growthNumStates="5" growthStateTime="600000"/>
          <FoliageSubLayer name="wheat_cut_short" densityMapTypeIndex="1" densityMapChannelOffset="7" numDensityMapChannels="1" materialId="163" cellSize="8" viewDistance="30" terrainOffset="0" objectMask="65520" distanceColors="0.537255 0.447059 0.286275" atlasSize="1" plantThreshold="0.5" numBlocksPerUnit="1.2" width="1.5" height="0.13" heightVariance="0.04" horizontalPositionVariance="0.5"/>
          <FoliageSubLayer name="wheat_windrow" densityMapTypeIndex="1" densityMapChannelOffset="10" numDensityMapChannels="2" materialId="302" cellSize="8" viewDistance="80" terrainOffset="0" objectMask="65520" distanceColors="0.611765 0.494118 0.227451;0.611765 0.494118 0.227451;0.611765 0.494118 0.227451" separateAvailabilityChannel="false" atlasSize="1" plantThreshold="0.5" numBlocksPerUnit="1.8" width="1.8" height="0.6" heightVariance="0.1" horizontalPositionVariance="0.05"/>
          <FoliageSubLayer name="grass" densityMapTypeIndex="2" densityMapChannelOffset="4" numDensityMapChannels="3" materialId="123" cellSize="8" viewDistance="80" terrainOffset="0" objectMask="65520" distanceColors="0.537255 0.439216 0.286275;0.239216 0.309804 0.137255;0.239216 0.309804 0.137255;0.239216 0.309804 0.137255;0.239216 0.309804 0.137255" separateAvailabilityChannel="false" atlasSize="2" plantThreshold="0.5" numBlocksPerUnit="1.2" width="1.5" height="1.3" heightVariance="0.2" horizontalPositionVariance="0.5" growthNumStates="5" growthStateTime="600000"/>
          <FoliageSubLayer name="grass_cut_long" densityMapTypeIndex="2" densityMapChannelOffset="8" numDensityMapChannels="2" materialId="131" cellSize="8" viewDistance="80" terrainOffset="0" objectMask="65520" distanceColors="0.286275 0.356863 0.14902;0.286275 0.356863 0.14902;0.286275 0.356863 0.14902" separateAvailabilityChannel="false" atlasSize="1" plantThreshold="0.5" numBlocksPerUnit="1.2" width="1.8" height="0.4" heightVariance="0.1" horizontalPositionVariance="0.5"/>
          <FoliageSubLayer name="grass_windrow" densityMapTypeIndex="2" densityMapChannelOffset="10" numDensityMapChannels="2" materialId="139" cellSize="8" viewDistance="80" terrainOffset="0" objectMask="65520" distanceColors="0.4 0.4 0.14902;0.4 0.4 0.14902;0.4 0.4 0.14902" separateAvailabilityChannel="false" atlasSize="1" plantThreshold="0.5" numBlocksPerUnit="1.2" width="1.8" height="0.6" heightVariance="0.1" horizontalPositionVariance="0.5"/>
          <FoliageSubLayer name="rape" densityMapTypeIndex="3" densityMapChannelOffset="4" numDensityMapChannels="3" materialId="120" cellSize="8" viewDistance="80" terrainOffset="0" objectMask="65520" distanceColors="0.537255 0.439216 0.286275;0.184314 0.294118 0.137255;0.184314 0.294118 0.137255;0.729412 0.67451 0.00392157;0.513726 0.356863 0.109804" separateAvailabilityChannel="false" atlasSize="1" plantThreshold="0.5" numBlocksPerUnit="1.2" width="1.5" height="2.14" heightVariance="0.2" horizontalPositionVariance="0.5" growthNumStates="5" growthStateTime="600000"/>
          <FoliageSubLayer name="rape_cut_short" densityMapTypeIndex="3" densityMapChannelOffset="7" numDensityMapChannels="1" materialId="283" cellSize="8" viewDistance="30" terrainOffset="0" objectMask="65520" distanceColors="0.537255 0.447059 0.286275" atlasSize="1" plantThreshold="0.5" numBlocksPerUnit="1.2" width="1.5" height="0.25" heightVariance="0.04" horizontalPositionVariance="0.5"/>
          <FoliageSubLayer name="barley" densityMapTypeIndex="4" densityMapChannelOffset="4" numDensityMapChannels="3" materialId="312" cellSize="8" viewDistance="80" terrainOffset="0" objectMask="65520" distanceColors="0.537255 0.439216 0.286275;0.384314 0.392157 0.231373;0.486275 0.458824 0.258824;0.466667 0.4 0.231373;0.529412 0.4 0.219608" separateAvailabilityChannel="false" atlasSize="1" plantThreshold="0.5" numBlocksPerUnit="1.2" width="1.5" height="1.25" heightVariance="0.2" horizontalPositionVariance="0.5" growthNumStates="5" growthStateTime="600000"/>
          <FoliageSubLayer name="barley_cut_short" densityMapTypeIndex="4" densityMapChannelOffset="7" numDensityMapChannels="1" materialId="335" cellSize="8" viewDistance="30" terrainOffset="0" objectMask="65520" distanceColors="0.537255 0.447059 0.286275" atlasSize="1" plantThreshold="0.5" numBlocksPerUnit="1.2" width="1.5" height="0.13" heightVariance="0.04" horizontalPositionVariance="0.5"/>
          <FoliageSubLayer name="barley_windrow" densityMapTypeIndex="4" densityMapChannelOffset="10" numDensityMapChannels="2" materialId="231" cellSize="8" viewDistance="80" terrainOffset="0" objectMask="65520" distanceColors="0.611765 0.494118 0.227451;0.611765 0.494118 0.227451;0.611765 0.494118 0.227451" separateAvailabilityChannel="false" atlasSize="1" plantThreshold="0.5" numBlocksPerUnit="1.2" width="2.5" height="0.6" heightVariance="0.1" horizontalPositionVariance="0.05"/>
          <FoliageSubLayer name="maize" densityMapTypeIndex="5" densityMapChannelOffset="4" numDensityMapChannels="3" materialId="51" cellSize="8" viewDistance="80" terrainOffset="0" objectMask="65520" distanceColors="0.537255 0.439216 0.286275;0.137255 0.227451 0.121569;0.101961 0.301961 0.0784314;0.027451 0.337255 0.054902;0.376471 0.309804 0.109804" separateAvailabilityChannel="false" atlasSize="1" plantThreshold="0.5" numBlocksPerUnit="0.6" width="4" height="2.96" heightVariance="0.2" horizontalPositionVariance="0.025" growthNumStates="5" growthStateTime="600000"/>
          <FoliageSubLayer name="maize_cut_short" densityMapTypeIndex="5" densityMapChannelOffset="7" numDensityMapChannels="1" materialId="152" cellSize="8" viewDistance="80" terrainOffset="0" objectMask="65520" distanceColors="0.54902 0.439216 0.27451" atlasSize="1" plantThreshold="0.5" numBlocksPerUnit="1" width="1.2" height="0.4" heightVariance="0.04" horizontalPositionVariance="0.5"/>
          <FoliageSubLayer name="dryGrass" densityMapTypeIndex="6" densityMapChannelOffset="4" numDensityMapChannels="3" materialId="123" cellSize="8" viewDistance="80" terrainOffset="0" objectMask="0" distanceColors="" separateAvailabilityChannel="false" atlasSize="1" plantThreshold="0.5" numBlocksPerUnit="2" width="2" height="2" heightVariance="0.2" horizontalPositionVariance="0.3"/>
          <FoliageSubLayer name="dryGrass_cut_long" densityMapTypeIndex="6" densityMapChannelOffset="8" numDensityMapChannels="2" materialId="306" cellSize="8" viewDistance="80" terrainOffset="0" objectMask="65520" distanceColors="0.458824 0.431373 0.156863;0.458824 0.431373 0.156863;0.458824 0.431373 0.156863" separateAvailabilityChannel="false" atlasSize="1" plantThreshold="0.5" numBlocksPerUnit="1.2" width="1.8" height="0.4" heightVariance="0.1" horizontalPositionVariance="0.5"/>
          <FoliageSubLayer name="dryGrass_windrow" densityMapTypeIndex="6" densityMapChannelOffset="10" numDensityMapChannels="2" materialId="264" cellSize="8" viewDistance="80" terrainOffset="0" objectMask="65520" distanceColors="0.458824 0.431373 0.156863;0.458824 0.431373 0.156863;0.458824 0.431373 0.156863" separateAvailabilityChannel="false" atlasSize="1" plantThreshold="0.5" numBlocksPerUnit="1.2" width="1.8" height="0.6" heightVariance="0.1" horizontalPositionVariance="0.5"/>
        </FoliageMultiLayer>
        <FoliageMultiLayer densityMapId="209" numChannels="1" numTypeIndexChannels="0">
          <FoliageSubLayer name="shortGrass" numDensityMapChannels="1" materialId="208" cellSize="8" viewDistance="40" terrainOffset="0" objectMask="65520" atlasSize="4" plantThreshold="0.5" numBlocksPerUnit="1.8" width="1" height="0.5" heightVariance="0.05" horizontalPositionVariance="1.5"/>

wheat je obilí 600.000 je doba růstu je to po nainstalování patchu
900.000 milisekund odpovídá 900 sekundám odpovídjícím 15min!

NASTAVUJTE PŘED KLÁDÁNÍM HRY!!!!!!

Problém s hrou

Když se vám načte jenom černá obrazovka je chyba v posledích přidaných strojích skuste vyndat poslední přidaný stroj a zapnout hru při opakování vymažte další (předposledně přidaný)
stroj.
 
Porovnejte si všechny pojišťovny a ušetřete za povinné ručení - slevy!
 
 
Výprodej zimních pneumatik. Historicky nejnižší ceny pneu!
 
 
Nejvýhodnější cena povinného ručení na trhu.
 

 

Bílé lahve ve hře

Bílé lahve ve hře můžete sebrat a naházet je do kontejnéru u nákupu strujů přidají vám peníze a zvíší výnosy, s kombajnem popojedete pár metrů a musí sypat, doporučuji nesbírat skazí celou hru.
Poslední komentáře
28.07.2009 12:39: cau prosímte kde si seženu nakoupené stroje?

Každý stroj, ktorý je v hre či už pôvodný alebo vami vložený, na to aby ste ho mohli používať musíte si ho najskôr kúpiť v obchode. Dostanete sa tam rýchlo tlačidlom "P". Tam ho môžete kúpiť ale aj predať. Predajná cena je polovica z nákupnej ceny.

Ak nechcete čakať na to kým si zarobíte potrenú sumu na to aby ste si ho mohli kúpiť, je možné jeho cenu jednoducho a rýchlo zmeniť.

Ceny pôvodných strojov nájdete v C:\Program Files\Landwirtschafts-Simulator 2009\data v súbore storeItems.xml, jednoduchým prepísaním a uložením. Tento súbor otvorte ako poznámkový blok.

Obrazek

Po otvorení sa vám objaví nasledujúci text:

<?xml version="1.0" encoding="iso-8859-1" standalone="no" ?>
<storeItems>
   
    <storeItem>
        <en>
            <name>Lizard 2850</name>
            <description>
<![CDATA[DESCRIPTION]]>
            </description>
        </en>
        <de>
            <name>Lizard 2850</name>
            <description>
<![CDATA[Jeder fängt mal klein an: Dieser etwas in die Jahre gekommene Traktor
vermag seine Dienste nur noch mit Mühe zu verrichten. Sehen Sie sich
möglichst bald nach einem Fendt um.

Max. Leistung: 55 kW / 75 PS]]>
            </description>
        </de>
        <image active="data/vehicles/store_lizard2850.png"/>
        <price>30000</price>
        <xmlFilename>data/vehicles/steerable/fendt/lizard2850.xml</xmlFilename>
        <rotation>0</rotation>
    </storeItem>

....

            <name>Pöttinger EUROTOP 461 A Schwadkreisel</name>
            <description>
<![CDATA[Mit dem Schwadkreisel rechen Sie das Heu zu Schwaden zusammen, die
Sie anschliessend mit dem Ladewagen oder der Ballenpresse
aufnehmen können.]]>
            </description>
        </de>
        <image active="data/vehicles/store_eurotop461a.png"/>
        <price>14000</price>
        <xmlFilename>data/vehicles/tools/eurotop461a.xml</xmlFilename>
        <rotation>180</rotation>
    </storeItem>

</storeItems>

V riadku s textom <price> (označený žltou farbou) prepíšete sumu (ktorú som vyznačil červenou farbou) prepíšete a uložíte. Predajná cena bude vždy polovičná meníte iba jeho nákupnú cenu.

Pri nových strojoch, ktoré ste si vložili do hry dodatočne, si musíte zmeniť jeho cenu (pokial vám nevyhovuje tá pôvodná). Otvorením rar súboru v C:\Documents and Settings\Dokumenty\My Games\FarmingSimulator2009\mods skopíruje si súbor modDesc.xml a otovoríte ho ako poznámkový blok.

napr.:

<?xml version="1.0" encoding="iso-8859-1" standalone="no" ?>
<modDesc descVersion="1">
    <author>Templaer</author>
    <version>1.0</version>
    <storeItems>
        <storeItem>
            <en>
                <name>Massey Fergsuon 8690</name>
                <description>
<![CDATA[Modell: GIANTS Software
3D Models/Textur: Templaer
Script: Templaer

http://landwirtschafts2008.pl]]>
                </description>
            </en>
            <de>
                <name>Massey Fergsuon 8690</name>
                <description>
<![CDATA[Modell: GIANTS Software
3D Models/Textur: Templaer
Script: Templaer

http://landwirtschafts2008.pl]]>
                </description>
            </de>
            <rotation>180</rotation>
            <image active="MF8690.png"/>
            <price>10</price>
            <xmlFilename>MF8690.xml</xmlFilename>
        </storeItem>
    </storeItems>
</modDesc>

V riadku s textom <price> (označený žltou farbou) prepíšete sumu (ktorú som vyznačil červenou farbou) prepíšete a uložíte. Predajná cena bude vždy polovičná meníte iba jeho nákupnú cenu. Skopírovaný a upravený súbor znova vložte do zložky rar s ktorej ste ho skopírovali, automaticky sa prepíše a môžte hrať s vašimi cenami.

Stiahnutý stroj stačí skopírovať do adresára: C:\Documents and Settings\Dokumenty\My Games\FarmingSimulator2009\mods kde máte uloženú hru. Skopíruje tam celú rar zložku. Pozor na stiahnuté súbory ktoré ešte v sebe obsahujú ďalšie zararované zložky - tie treba vložiť do vyššie spomínaného adresára (napr. New Holland CX860) obsahuje jeden rar s lištou a druhý je samotný kombajn preto ich treba každý zvlášť skopírovať aby sa objavili v hre.

Obrazek

Po skopírovaní zložky rar do C:\Documents and Settings\Dokumenty\My Games\FarmingSimulator2009\mods sa vám musia po jeho otvorení objaviť súbory samotného stroja nie ďalšie rar zložky.

Obrazek

Ďalším spôsobom vkladania strojov je ako pri LS08. Spoznáte to podla toho že stiahnutý stroj po otvorení obsahuje zložky ako napríklad steerable, cutters .... a súbory s koncovkou dds a mal by obsahovať readme.

Obrazek

Postup vkladania je rovnaký ako pri LS08 s menšími zmenami.

 

1. skopírujete zložku cutters, steerable (celý priečinok - podla readme ak je) do C:\Program Files\Landwirtschafts-Simulator 2009\data\vehicles\cutters alebo C:\Program Files\Landwirtschafts-Simulator 2009\data\vehicles\steerable.

2. ak obsahuje zložky trailers alebo tools nevkladáme celé priečinky ale iba samotné súbory.

3. ďalej môže obsahovať súbory s koncovkou I3D tieto súbory patria do priečinka particleSystems.

4. súbory s koncoukov DDS patria do C:\Program Files\Landwirtschafts-Simulator 2009\data\vehicles

5. nakoniec treba skopírovať vety do storeItems.xml (už nie do careerVehicles.xml)

Obrazek

Vety kopírujte tak aby prvá veta bola vždy:

 

<?xml version="1.0" encoding="iso-8859-1" standalone="no" ?>
<storeItems>

Posledná veta:

</storeItems>

A aby bol zachované riadkovanie a medzerimedzi slovami a vetami:

   <storeItem>
        <en>
            <name>Fortschritt E516B</name>
            <description>
<![CDATA[DESCRIPTION]]>
            </description>
        </en>
        <de>
            <name>Fortschritt E516B</name>
            <description>
<![CDATA[Az E516 jelü kombájn föbb szerkezeti egysegei hagyomanyos
epítesüek, de a megnövelt ateresztökepessegnek
megfelelöen növelt meretüek.
Magtartaly: 4500 l
Max. Teljesitmeny: 168 kW / 228 LE]]>
            </description>
        </de>
        <image active="data/vehicles/E516.png"/>
        <price>4525</price>
        <xmlFilename>data/vehicles/steerable/Fortschritt/E516.xml</xmlFilename>
        <rotation>0</rotation>
    </storeItem>

<storeItem>
        <en>
            <name>Fortschritt E516 vagoasztal</name>
            <description>
<![CDATA[DESCRIPTION]]>
            </description>
        </en>
        <de>
            <name>Fortschritt E516 vagoasztal</name>
            <description>
<![CDATA[A vagoasztalra un. "robotkombajnos" berendezes szerelhetö fel,
mely a vezetöt a kormanyzastol mentesiti.

Vagoasztal merete: 7.6 m]]>
            </description>
        </de>
        <image active="data/vehicles/516cutter.png"/>
        <price>15</price>
        <xmlFilename>data/vehicles/cutters/Fortschritt/516cutter.xml</xmlFilename>
        <rotation>180</rotation>
    </storeItem>
   
    <storeItem>
        <en>
            <name>Lizard 2850</name>
            <description>
<![CDATA[DESCRIPTION]]>
            </description>
        </en>
        <de>
            <name>Lizard 2850</name>
            <description>
<![CDATA[Jeder fängt mal klein an: Dieser etwas in die Jahre gekommene Traktor
vermag seine Dienste nur noch mit Mühe zu verrichten. Sehen Sie sich
möglichst bald nach einem Fendt um.

Max. Leistung: 55 kW / 75 PS]]>
            </description>
        </de>
        <image active="data/vehicles/store_lizard2850.png"/>
        <price>3000</price>
        <xmlFilename>data/vehicles/steerable/fendt/lizard2850.xml</xmlFilename>
        <rotation>0</rotation>
    </storeItem>
   
    <storeItem>
        <en>
            <name>Fendt 209</name>
            <description>
<![CDATA[DESCRIPTION]]>
            </description>
        </en>
        <de>
            <name>Fendt 209</name>
            <description>
<![CDATA[Dieser Traktor verfügt über eine hervorragende Wendigkeit und lässt
sich auch dort manövrieren, wo andere Maschinen wegen Ihrer Grösse
schnell an ihre Grenzen stossen.

Max. Leistung: 66 kW / 90 PS]]>
            </description>
        </de>
        <image active="data/vehicles/store_fendt209.png"/>
        <price>6250</price>
        <xmlFilename>data/vehicles/steerable/fendt/fendt209.xml</xmlFilename>
        <rotation>0</rotation>
    </storeItem>

PŘEVZATO S    AGRO.ESTRANKY.CZ